בעקבות האלמוגים / Chasing Coral


 בעקבות האלמוגים

סרט חשוב מאוד שהלוואי וישפיע על התדרדרות העולמית בשמירה על מה שהוענק למשמרתנו. מה שנשאר איתי מהסרט הן המילים הבאות של ריצ'רד ויוורס, צלם תת ימי, אחד מיוצרי הסרט: "אני חושב שמהיותי במסע שאני נמצא בו, אני אמור להיות הבנאדם המדוכא ביותר בעולם. אני רואה את המערכת האקולוגית שהתאבתי בה, גוססת לנגד עיני.  ובאומרי זאת, אני לא באמת מדוכא. זאת מפני שהייתה תזוזה גדולה. אתה מסתכל על כל חלק בפעולת שינויי האקלים, וזה נוגע לשיפור חייהם של אנשים, יצירת עבודות, הפתחתת זיהופ האוויר, יצירת ערים ירוקות. זה במהותו שינוי גדול שכבר מתחיל".
הסיום האופטימי הלא צפוי של סרט שהיה אמור להיות אפוקליפטי, דווקא מעצים את ההשפעה שלו. מומלץ.

מתוך האתר הרשמי של נטפליקס:
צוללים, מדענים וצלמים מכל העולם חוברים להובלת קמפיים תת ימי אפי המתעד את היעלמותן של שוניות אלמוגים.

צפינו בנטפליקס

*מומלץ לצפייה עם ילדים בני 7 שנים ומעלה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה