מיה והאריה הלבן / Mia and the White Lion


סרט עלילתי שמה שהכי מדהים בו הוא האופן התיעודי בו צולמו היחסים בין הגיבורה הראשית לבין האריה במשך שלוש שנים. לצילומי הסרט עברו משפחותיהם של שני האחים לחיות ליד אתר הצילומים כדי לאפשר לילדים קשר תדיר עם האריה שנבנה במהלך שלושה מפגשים שבועיים במשך שנתיים וחצי. עלילת הסרט נבנתה כך שעד הרגע האחרון יהיה אפשר לשנות את הכיוון אם אחד הילדים יבהל מהקשר הקרוב עם האריה. בשנה האחרונה לצילומים רק שלושה הסכימו להתקרב לאריה - הילדים והמומחה לאריות (העוזרים שלו אגב, לא הסכימו). ואני לא הצלחתי שלא לחשוב... מי הם ההורים המטורפים האלה ומה דגרם להם לסמוך עד כדי כך על יד הגורל? מעבר לכך, הסרט מעלה למודעות את בעייתיות גידול חיות הפרא למטרות צייד, על אף היותו חוקי. וגם מתאר באופן מעורר השראה את הקשר המעודד והמעצים בין האחים. מומלץ מאוד.

מתוך seret.co.il:

חייה של מיה בת ה-10 עוברים טלטלה כאשר משפחתה מחליטה לעבור מלונדון לאפריקה בשביל לנהל חוות אריות. כאשר גור אריות לבן ויפהפה בשם צ'ארלי נולד בחווה, עצבותה של מיה מהמעבר מתחלפת באושר עז, ומתפתחת בין הילדה לאריה חברות אמיצה. שלוש שנים עוברות, ומיה וצ'ארלי קרובים מאי פעם. כאשר מיה מגלה במקרה סוד שהוסתר ממנה על ידי אביה לגבי גורלו של צ'ארלי, היא חשה נבגדת ומבוהלת. היא מחליטה לברוח עם צ'ארלי לעבר הסוואנה הדרום אפריקאית ולצאת למסע של פעם בחיים במאבק על זכויותיו של חברה הטוב, ושחרורו לחופשי בסביבה הטבעית שלו.
https://www.seret.co.il/movies/s_movies.asp?MID=6471

ממליצה בחום ללמוד עוד על הצילומים מהראיונות עם המעורבים ביצירת הסרט:
http://galateefilms.com/wp-content/uploads/2019/04/MIA-AND-THE-WHITE-LION_PRODUCTION-NOTES_INTERNATIONAL-1.pdf

*מיועד לצפיה לבני 10 שנים ומעלה, ואולי אף כדאי לחכות לגיל מאוחר יותר. יש בסרט לא מעט סצנות מותחות במיוחד, וגם סצנות ציד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה